Termin wysyłki

Czas kompletowania zamówienia jest zależny od statusu jaki posiada dany towar w chwili złożenia zamówienia przez Klienta:
  1. Status NA STANIE: towar znajdujący się fizycznie w sklepie;
  2. Status DOSTĘPNY 2-3 DNI: towar który może zostać ściągnięty do sklepu w ciągu 2-3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, oprócz dni świątecznych)
  3. Status NA ZAMÓWIENIE: towar który może zostać ściągnięty do sklepu standardowo w terminie 2-4 tygodni, jednak czas oczekiwania może się przedłużyć, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. W przypadku małych firm istnieje ryzyko, że towar został wysprzedany i nie jest już dostępny. W tej sytuacji skontaktujemy się z Klientem.
  4. Status WYPRZEDANY: towar w danym momencie wyprzedany.
Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest zależny od towaru z zamówienia, który ma najdłuższy czas realizacji.
UWAGA: Ponieważ towar dostępny jest zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, może się zdarzyć, że zostanie sprzedany w trakcie składania zamówienia przez Internet.
Przygotowane paczki wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania płatności na naszym koncie, lub w przypadku przesyłek pobraniowych w ciągu trzech dni roboczych od skompletowania zamówienia.
Po nadaniu przesyłki, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą elektroniczną.
NEWSLETTER

Jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o nowościach, zapisz się na newsletter

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.